Serie start

Efter en lång och tuff försäsong med mycket svett och tårar, så är det idag tid för säsongens första seriematch. Laget har gjort en bra försäsong och jobbat fantastiskt bra på träningarna.Jag tycker även att det har sätt bra ut i våra tränings matcher..även om vi vet att vi har en hel del att förbättra. Det är alltid lite extra nerver inblandade när det handlar om en premiär. Hur bra är vi ?....hur bra är motståndarna ?....och plötsligt handlar det om poäng.Ett misstag,en missad målchans,en missad passning betyder nu så mycket mer. Det viktigaste idag, är att vi går ut och gör en bra prestation på plan. En bra prestation ger ofta ett bra resultat..det ger även ett bra självförtroende, för kommande matcher. Vi ska ska göra allt för att försöka hjälpa Landskrona BoIS bli ett allsvenskt lag igen och när jag skriver VI...så menar jag spelare,ledare,supporters...alla som älskar Landskrona BoIS...tillsammans kommer vi att klara detta...men bara tillsammans. Alla är lika viktiga under denna resa...spelaren som gör mål eller han som ropar HEJA BoIS...alla är lika viktiga. Jag tror på ett bra resultat idag och med hjälp av våra fantastiska supporters så tror jag att vi kommer göra en bra säsong 2009. Låt spelet börja... Jörgen

Kommentarer
Postat av: David.R

Kommer bli minst 150 supportrar på plats uppe i götet idag.

Nu tar vi dem!



Forza BoIS!

2009-04-13 @ 11:34:27
Postat av: Zax

Kanon Jörgen.

Roligt att du är tillbaks på bloggen.

Kör på med det.Ett bra jobb tillsammans så tror jag på ett mycket bättre resultat i år.

Heja BoIS.

2009-04-13 @ 15:15:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0