HEJ IGEN !!!

Tjenare !!

Då sätter vi igång med bloggandet igen...nu som "icke spelare".

Det är nu ca 2 månader sen jag slutade lira boll och det känns fortfarande lite konstigt.
Men jag vet att det var rätt beslut att ta. När kroppen säger ifrån ...för man snällt lyssna.

Jag trivs fantastiskt bra med den rollen jag har fått I BoIS. Att arbeta sidan om Anders och
Ingemar och även Stefan Mårtensson ( tipselit )...är inte bara kul och inspirerande...utan
även väldigt lärorikt. Jag lär mig nya saker varje dag...om tränar och ledar rollen.

Om ett par veckor(om allt går som det ska) sätter jag igång med två  talang grupper.
Grupperna kommer att innehålla spelare från åldrarna 12 till 15 år.
Största delen av grupperna kommer att bestå av inbjudna spelare men
även av våra egna produkter i BoIS.
Det ska bli väldigt spännande och intressant ....och jävligt kul.


Om man tittar på A-laget så tycker jag det ser ok ut. Jag tycker vi har fått
bra nyförvärv och jag är övertygad om att vissa av våra yngre spelare kommer
att ta ett eller två kliv framåt i utvecklingen detta år.

Mvh Jörgen


 


Kommentarer
Postat av: P.R

Låter härligt Jörgen.

2009-04-03 @ 11:53:46
Postat av: P.R

Låter härligt Jörgen.

2009-04-03 @ 11:54:22
Postat av: SV

Ville bara tacka för all underhållning du bjudit på genom åren, speciellt tiden i MFF =).



Och lycka till i tränarrollen! Ha det bra!

2009-04-06 @ 23:13:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0